نوشته شده توسط : saba

آیا درمان‌ غبغب دائمی‌ برگشت پذیر است؟
اگر غبغب در اثر عقب بودن فک یا کوچک بودن چانه ایجاد شده باشد و اصلاح‌های لازم انجام شود، برگشت‌پذیر نیست. اگر هم غبغب در اثر تجمع بافت چربی ایجاد شده باشد، با برداشت بافت چربی، امکان عود کم است ولی اگر در اثر کهولت سن به وجود آمده باشد، حتی در صورت درمان، با گذشت زمان امکان برگشت مجدد دارد و این اجتناب‌ناپذیر است.

آیا رفع غبغب بدون جراحی امکان پذیر است؟
برای رفع غبغب نمی‌توان از روش‌های غیرتهاجمی مثل کرم‌ها و دستگاه‌هایی که در چند سال اخیر در سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های ماهواره‌ای برای درمان غبغب تبلیغ می‌شود، استفاده کرد. اثر این دستگاه‌ها در هیچ منبع علمی‌ تایید نشده است و به نظر نمی‌رسد تاثیر چندانی بر درمان غبغب داشته باشند. کرم‌ها و پمادهایی نیز که برای رفع غبغب تبلیغ می‌شوند، به‌ هیچ‌وجه مورد تایید نیستند و اثر آنها اثبات شده نیست و بیشتر جنبه تبلیغاتی و تجاری دارند.

ساکشن غبغب، قیمت و انواع روش های آن
غبغب تاثیر زیادی در زیبایی صورت دارد به گونه ای که صورت باریکتر به نظر رسیده و بر جوانی و شادابی صورت نیز موثر است. ساکشن غبغب یکی از روش های جوانسازی می باشد و همینطور در عمل زیبایی غبغب، که امروزه یکی از روش های محبوب است، چربی های اضافی در بافت گردن و زیر چانه توسط عمل جراحی برداشته می شود. در نتیجه صورت فرد بعد از عمل زیباتر و جوان تر می شود.

در این مقاله قصد داریم در خصوص ساکشن غبغب و روش های آن ، مزایا ، هزینه ها و… صحبت کنیم، اما قبل از آن باید بدانیم غبغب چه طور به وجود می آید و دلیل چاقی ان چیست؟ با ما همراه باشید.

مزایای ساکشن غبغب

عمل جراحی ساکشن غبغب مزایایی دارد که افراد رغبت می کنند این عمل را انجام دهند. در ادامه به مزایای این روش اشاره خواهیم کرد.

  • عمل بسیار امن و کاربردی است.
  • کوتاه بودن دوره نقاهت و استراحت
  • کوتاه بودن مدت زمان عمل ساکشن غبغب
  • جوانسازی صورت
  • کسب نتیجه دلخواه در مدت زمان کم
  • در صورتی که چربی ها زیاد نباشند عمل سبک خواهد بود.
  • هزینه به صرفه
  • محدودیت سنی خاصی ندارد.
  • تاثیر بسیار زیاد در زیبایی صورت و ناحیه گردن
  • انجام عمل بدون بیهوشی
  • عوارض بسیار کم


:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

آیا برای لیزر موهای زاود باید به یک کلینیک معتبر مراجعه کرد؟

برای انجام لیزر موهای زائد حتما باید به یک کلینیک زیبایی معتبر مراجعه کرد چرا که اگر لیزر مو با دستگاه مخصوص و پیشرفته انجام نشود عوارض متعددی را برای شما بوجود خواهد آورد.

آیا لیزر موهای زائد موثر است؟

 

موهای ناخواسته معمولند و همه جا هستند. اما لزومی ندارد باقی بمانند. از طریق تکنیک های لیزر موهای زائد ، می توانیم به شما کمک کنیم پوستی صاف و عاری از موهای ناخواسته داشته باشید.

از بین بردن موهای با لیزر چیست؟

 لیزر موهای زائد یک روش ایمن برای از بین بردن موهای ناخواسته بدن با نتایج طولانی مدت است.

آیا من یک کاندیدا مناسب برای لیزر مو هستم؟

افرادی با پوست روشن و موهای تیره بهترین نامزدها هستند. با این حال ، سیستم لیزر الکس می تواند به طور موثری انواع پوست قفقازی و بومی ایرانی را برای از بین بردن مو درمان کند.

لیزر برای هدف قرار دادن فولیکول های موی سفید ، خاکستری ، قرمز یا بلوند مشکل دارد.

 

چه نتایجی را مشاهده خواهم کرد؟

نتایج می تواند فوری باشد. پس از اولین درمان ، انتظار کاهش ۱۰-۲۵ درصدی موها را داشته باشید.

همانطور که در بالا ذکر شد ، تعداد جلسات درمانی توصیه شده بسته به ناحیه تحت درمان و اندازه منطقه متفاوت است. با این حال ، بیشتر بیماران برای دستیابی به نتایج مطلوب تقریباً به چهار تا هشت جلسه درمانی نیاز دارند.

بیماران معمولاً ماهها ، حتی گاهی سالها رشد مو را نمی بینند. جلسات نگهدارنده گاه به گاه ممکن است لازم باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

نحوه جوانسازی صورت با PRP

30 تا 60 سی سی خون از بیمار برای تهیه پلاسمای غنی از پلاکت گرفته می شود. سپس خون با دقت سانتریفیوژ می شود تا پلاسمای غنی از پلاکت از گلبول های قرمز و سفید جدا شود و در نهایت PRP تهیه می شود. در مرحله بعد ، یک عامل فعال کننده به آن اضافه شده و سپس در ناحیه صورت و گردن تزریق می شود. ایده تزریق PRP مبتنی بر قرار دادن غلظت بالای پلاکت در بافت پیری برای تحریک تولید مثل و ترمیم سلول است.

 

بایدها و نبایدها قبل از درمان PRP

قبل از درمان یک وعده غذایی سبک بخورید ، درمان با معده خالی ممکن است باعث سرگیجه شود.

به مقدار زیاد مایعات بنوشید.

از هیچ داروی ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAIDs) مانند آسپرین ، ایبوپروفن یا ناپروکسن استفاده نکنید زیرا ممکن است با عملکرد لخته شدن طبیعی پلاکت تداخل داشته باشد.

در روز درمان از آرایش استفاده نکنید.

بایدها و نبایدهای درمان PRP

فعالیتهای عادی روزانه خود را پس از درمان از سر بگیرید.

2 تا 3 روز خود را در معرض آفتاب زیاد قرار ندهید.

2 تا 3 روز خود را در معرض سرما یا گرما قرار ندهید. این شامل سونا ، جکوزی و جکوزی است.

2-3 روز شنا نکنید.

24 ساعت ورزش نکنید و از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

به مدت 2 هفته هیچ گونه درمانی روی صورت خود انجام ندهید.
نتایج جوانسازی صورت با PRP

شما می توانید انتظار داشته باشید که پس از 3 هفته درمان PRP ، استحکام ، بافت و قابلیت ارتجاعی پوست شما بهبود می یابد. این روند افزایش بهبود تا 3 ماه آینده ادامه خواهد داشت.

PRP یک درمان ترجیحی در بین پزشکان و بیماران است. از آنجا که ماده مورد استفاده جسم خارجی نیست ، این روش هیچ گونه حساسیت یا واکنش آلرژیک ایجاد نمی کند.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

خیلی از افراد هستند که از ریزش مو رنج می برن . حتی بعضی از افراد تا مرز طالسی هم پیش رفتن اما خب یا علاقه ای به کاشت مو ندارن یا شرایطشو رو ندارن . حالا برای تقویت مو باید چکار کرد؟ همینطوری بیخیال نشست؟ نه یا مزوتراپی یا پی آر پی مو باید انجام داد. خب حالا اینا چه تفاوتی با هم دارن؟

مهم ترین تفاوت روش پی آر پی و مزوتراپی مو
تفاوت در هزینه
تفاوت در تعداد جلسات
تفاوت در مدت زمان هر جلسه
تفاوت مشاهده‌ی نتیجه
تفاوت در مواد تزریق شونده
تفاوت تزریق در لایه های پوست سر

همچنین بخوانید: آیا لیزر موهای زائد فواید دارد؟

مقایسه تعداد جلسات مورد نیاز در مزورتراپی و پی آر پی

یکی از مهم ترین سوالها در خصوص تفاوت پی آر پی و مزوتراپی در خصوص تعداد جلسات موجود در این زمینه می‌باشد. در مزوتراپی مو، به طور معمول 10 جلسه نیاز می‌باشد تا روش درمانی به صورت کامل انجام شود اما در روش پی آر پی، تعداد جلسات به وضعیت فرد بستگی دارد و این تعداد جلسات در هر فرد می‌تواند متفاوت باشد از این رو اعلام کردن تعداد جلسات مشخص در این متد برای فرد کار درستی نمی‌باشد.

تزریق در لایه های پوست سر، در دو روش PRP و مزوتراپی متفاوت می‌باشد. در روش مزوتراپی تزریق به لایه‌ی میانی پوست اتفاق می‌افتد در حالی که در روش پی آر پی این تزریق می‌تواند در تمامی لایه های پوست صورت گیرد. اما این تفاوت نمی‌تواند دلیلی بر تاثیر پذیری بیشتر و یا کمتر یکی از این دو روش باشد. لازم به ذکر است که برای تشخیص بهتر از این که کدام متد می‌تواند برای ما مفیدتر باشد، بهتر است که تشخیص آن را بر عهده‌ی پزشک متخصص پوست و مو بگذاریم.


تفاوت در مشاهده‌ی نتیجه در روش پی آر پی نسبت به مزوتراپی
به طور کلی هم روش پی آر پی و هم روش مزوتراپی، هر دو روش هایی هستند که نتیجه‌ی آن را به زودی می‌توان ملاحظه نمود. اما در روش مزوتراپی لازم است تا چندین جلسه‌ی متوالی این تزریق‌ها را تکرار نمایید و این در حالی است که در روش پی آر پی شما می‌توانید بعد از یک بار تزریق نتیجه را مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

عرق کردن واکنش طبیعی بدن برای تنظیم درجه حرارت بدن است که معمولاً در فعالیت افراد که منجر به تولید گرمای زیاد بدن می‌شود، ایجاد می‌گردد. ولی تعریق بیش از اندازه نه تنها فایده خاصی ندارد، بلکه غالباً باعث مشکلات زیادی در ارتباطات اجتماعی فرد می‌شود. افراد مبتلا به تعریق زیاد زیر بغل (axillary hyperhydrosis) اغلب از بوی بد یا خیس شدن و شوره روی لباس شکایت دارند. در موارد شدید تعریق کف دست (palmar hyperhydrosis) بیمار از خیس شدن وسایلی که با آنها در تماس است مثل کاغذ شکایت دارد. عرق زیاد کف پا (feet hyperhydrosis) نیز اغلب باعث بوی بد کفش می‌شود.

تعریق شدید زیر بغل، بیماری شایعی است که بیش از 1 میلیون نفر در آمریکا به آن مبتلا هستند. سیستم عصبی افراد مبتلا به تعریق شدید معمولاً بیش فعال (Overstimulate) است. تحریک غدد عرق توسط اعصاب خودمختار در افراد مبتلا، باعث تولید عرق تا چهار برابر بیشتر از اندازه نرمال می‌شود.

درمان‌های معمول برای این بیماری شامل داروهای موضعی و خوراکی یونوتوفورز (iontophoresis) و جراحی است. تزریق بوتاکس(BOTOX) در افرادی که به درمان‌های دارویی مقاوم هستند بسیار مفید است.

 همچنین بخوانید : بوتاکس چیست و در کدام قسمتهای صورت انجام می شود؟

تزریق بوتاکس برای مبتلایان به تعریق شدید
بوتاکس، دارویی است که بیشتر برای درمان چروک به کار می‌رود. در سال 2004 سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) استفاده از بوتاکس برای درمان تعریق شدید زیر بغل را تایید کرد. از آن پس بسیاری از افرادی که به تعریق زیر بغل مبتلا هستند با تزریق بوتاکس حتی تا دو سال از تعریق شدید راحت می‌‍شوند.

درمان تعریق شدید کف دست و پا
تزریق بوتاکس برای درمان تعریق شدید کف دست و پا نیز قابل استفاده است با این تفاوت که تزریق در این مناطق دردناک تر است بنابراین باید ازبیحسی قبل از تزریق در این مناطق استفاده کرد. یکی از روش‌هایی که جدیداً در درمان تعریق زیر بغل به کار می‌رود آر اف فرکشنال می‌باشد.

عمل به این صورت است که تزریق مقادیر کم بوتاکس باعث بلوک موقت اعصاب محرک تعریق در محل می‌شود. انتشار بوتاکس باعث می‌شود حجم کوچکی از بوتاکس مساحت زیادی را تحت تاثیر قرار دهد. بوتاکس با یک سوزن بسیار ریز تزریق می‌شود. معمولاً هر بار درمان 12-6 ماه اثر دارد و پس از آن باید درمان تکرار شود.

 


:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba


موهای زیربغل یکی از آزار دهنده ترین نواحی است که باید به طور مداوم با آن مقابله کرد. مهم نیست که چند بار آن ها را اصلاح میکنید، باز هم به حالت اول خود باز می گردند.اما با استفاده از لیزر کندلا الکس داشتن پوستی نرم و بدون مو به طور دائم در ناحیه زیربغل دیگر یک آرزوی دست نیافتنی نیست. بدون شک در مورد لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکس کنجکاو شده اید. اگرچه این روش در کوتاه مدت از تیغ و اپیلاسیون گرانتر است، اما موجب می شود بتوانید در بلند مدت در هزینه های خود برای خرید لوازم اصلاح صرفه جویی کنید.

این وضعیتی است که بسیاری از ما آن را تجربه کرده ایم: پیراهن یا لباس مورد علاقه مان را به تن میکنیم و می فهمیم که فراموش کردیم زیر بغل خود را اصلاح کنیم. امیدوارم قبل از قدم گذاشتن در عموم، این موضوع را فهمیده باشید، تصور کنید که اگر از آخرین باری که شیو کرده اید مدت زیادی گذشته باشد چقدر موهای زیر بغل شما می تواند زننده باشد و موجب کاهش بهداشت فردی شما شوند.

با لیزر موهای زائد، به شما این آزادی داده می شود که بدون نگرانی در مورد موهای زائد، راحت تر و با خیالی آسوده تر لباس بپوشید و از شر بوی بد و زننده زیر بغل خود نیز خلاص شوید. اگر بدانید قبل از لیزر زیربغل چه باید کرد می توانید عوارض جانبی ناشی از لیزر مانند درد، سوزش و تورم در این ناحیه را کاهش داده و بسیار سریعتر به نتیحه مطلوب خود از جلسات لیزر دست یابید.
شیو کردن مکرر زیر بغل باعث می شود این ناحیه مستعد به رشد موهای زیرپوستی شود. همچنین احتمال کیست و بریدگی بر اثر شیو کردن با تیغ افزایش می یابد.

اما لیزر موهای زائد توسط کندلا با لیزر کندلا الکس راه حل رفع موهای زائد زیربغل است. با لیزر کندلا الکساندرایت موهای زیرپوستی به طور کامل از بین می روند. پس از آن منافذ پوست بسته شده و پوستی صاف را برای شما ایجاد می کند. دیگر از شر شیو کردن، اپیلاسیون، بریدگی با تیغ و... خلاص می شوید. درمان زیر بغل با لیزر به معنای واقعی کلمه فقط چند دقیقه طول می کشد و می توانید نتایج را با اولین درمان خود به راحتی مشاهده کنید.
لیزر موهای زیربغل بهترین جایگزین روش های ناکارآمد رفع موهای زائد است. شیو کردن سنتی موهای زیر بغل، مستلزم این است که این روند حداقل هرفته تکرار شود. علاوه بر این، پوست ناحیه زیر بغل به شدت حساس است و سریعا ممکن است با هر تحریک کوچک توسط تیغ در آن حساسیت ایجاد شود.
معمولا متخصصین پوست و مو به افرادی که پوستشان مستعد تحریک است استفاده از لیزر موهای زائد در ناحیه زیربغل را پیشنهاد می دهند. البته متخصصین نکات مربوط به قبل از لیزر زیربغل را به بیماران آموزش می دهند تا نتیجه بسیار بهتری از این روش بگیرند و عوارض لیزر زیربغل را به حداقل برسانند.

لیزر مو زیربغل موجب رفع موهای زیرپوستی و همچنین جلوگیری از ایجاد التهاب می شود که در نتیجه روش های دیگر رفع موهای زائد در این ناحیه بوجود آمده اند. لیزر موهای زائد به شما امکان می دهد تا از زخم های دردناک، ایجاد توده در زیشه موها که با نازک شدن پوست در ناحیه زیر بغل ایجاد می شود، در امان بمانید.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

برای اینکه افراد زیبا بنظر برسن، داشتن موهایی پرپشت بوده اما بسیاری از افراد به دلایل مختلف دچار ریزش مو شده و از وضعیت به وجود آمده ناراضی خواهند بود، که می توان با انجام کاشت مو طبیعی به نگرانی این افراد پایان داد. دلایلی مانند استفاده از وسایل گرمایشی و خشک کننده مو مانند انواع سشوارها و اتو مو، استفاده از شامپوهای نامناسب با توجه به جنس موها، بکار بردن رنگ های شیمیایی برای زیباسازی مو، بیماری های ژنتیکی و هورمونی و غیره باعث شده تا فولیکول های مو ضعیف شده و نیاز به پیوند مو داشته باشید.

عمل زیبایی کاشت مو چیست و چگونه انجام می شود ؟

افزایش جذابیت چهره با داشتن موهایی زیبا و پرتراکم از نکات بدیهیست که رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست. عمل زیبایی کاشت مو طبیعی باعث شده تا فولیکول های مو که آسیب دیده و یا دچار ریزش شده اند، ترمیم یافته و دوباره رشد نمایند. این فرایند از سه مرحله برداشت واحدهای فولیکولار مو (گرافت مو) از محل اهدا کننده (بانک مو)، آماده سازی گرافت ها و مرحله آخر کاشت گرافت تشکیل می شود.

 

برای انجام عمل زیبایی پیوند مو از موهای طبیعی موجود بر سطح پوست بدن یا سر خود متقاضی استفاده خواهد شد. نقاط مورد نظر و مناسب اهدا کننده فولیکول مو از نظر پزشکان، پشت سر حدفاصل دو گوش و بخشی زیر گردن خواهد بود. چرا که این ناحیه به دلیل شباهت و یکسان بودن به موهای وسط سر از لحاظ ضخامت و طول مناسب تر خواهند بود. در موارد خاص در صورتی که نیاز باشد از موهای بخش هایی از بدن مانند قفسه سینه نیز برای افراد استفاده می شود. به طور کلی دو روش برای برداشت گرافت های مو از پشت سر بیمار وجود دارد که میتوان از آن به عنوان روش جراحی و روش غیر جراحی نام برد.

آشنایی بیشتر با بانک مو

ساختمان مو از چند بخش ساقه مو یا همان تار مو و فولیکول مو یا همان پیاز مو تشکیل می شود. به دسته های مو که در یک روزنه از سطح سر قرار دارند گرافت مو یا واحد فولیکولار مو گفته می شود که به گرافت های تک تار مویی و چند تار مویی تقسیم میشوند. تعداد تار مو در هر گرافت بین ۱ تار تا ۵ تار مو بستگی به قدرت بانک مو و تکنیک برداشت گرافت متفاوت است. بانک مو پشت سر از گرافت های ۱ تا ۵ تار مویی تشکیل می شود.

روش جراحی:

در روش جراحی پزشک متخصص یک نوار ۶ تا ۱۰ اینچی از محل بانک موی فرد عمدتا پشت سر بیمار که شامل فولیکول های سالم می باشد را جدا کرده و این نوار یا همان فلپ در اختیار تیم کات یا جداسازی واحد های فولیکولار مو قرار می گیرد تا توسط میکروسکوپ های مخصوص فولیکول ها جدا و آماده فرایند کاشت شوند؛ این گونه برداشت گرافت های مو از بانک مو را با عنوان روش جراحی یا FUT میشناسیم.

 

برداشت فلپ از محل بانک مو یک کار تخصصی است و باید توسط پزشک متخصص و کار آزموده انجام شود.

 

در مجموعه بزرگ تهران بیوتی سنتر برداشت فلپ جراحی با تکنیک جراحی پلاستیک انجام می شود که از آن با عنوان تریکوفتیک اسکارلس ( Trichophytic Closure Technique scarlesse ) که عمده مزیت آن نسبت به روش FUT برداشت فلپ از محل بانک مو بدون برجای ماندن هیچگونه اسکار جراحی است.

 

روش غیر جراحی:

در این روش دیگر از جراحی و برداشت فلپ خبری نیست و فولیکول های مو به طور جداگانه با استفاده از پانچ های دستی ( FIT ) و یا میکروموتورهای اتوماتیک ( کاشت مو به روش SUT ) یا دستگاهای مشابه دیگر مانند Neo Graft و Safer از محل بانک مو برداشت می شود. برای شروع پزشک ابتدا سر را تمیز کرده و سپس داروی بی حسی را به نقاط مورد نظر تزریق خواهد کرد؛ سپس فولیکول های مو را توسط پانچ های معرفی شده مخصوص هر روش به صورت واحدهای فولیکولار مو برداشت می نماید. در نهایت واحد های فولیکولار برداشت شده از محل بانک مو در ماده نگهدارنده مخصوص خود در اختیار پزشک متخصص کاشت قرار گرفته تا فرآیند کاشت انجام شود که این مرحله نیز با دو تکنیک انجام میپذیرد. در روش های FIT ،FUT ، SUT و … از تیغ کاشت برای ایجاد برش های میلیمتری و جای گذاری فولیکول های مو توسط پنس های مخصوص در محل طاسی استفاده می شود. در روش دیگری که جدیدترین تکنیک کاشت موی طبیعی می باشد از دستگاه ایمپلنتر استفاده شده که از آن با عنوان کاشت مو به روش DHI نامبرده می شود.

 

کاشت مو به روش ترکیبی :

هر گاه طاسی به حدی باشد که نیاز به گرافت موی بیشتر احساس شود برای برداشت گرافت مو از بانک فرد از دو روش جراحی و بدون جراحی همزمان استفاده میشود که به این روش ترکیبی می گویند.

 

روش های کاشت مو طبیعی

در اینجا به حقایق روش های مختلف کاشت موی طبیعی پرداخته می شود تا شما عزیزان را در انتخاب تکنیک کاشت موی خود یاری نماییم. نکته مهم در فرآیند پیوند مو طبیعی این است که انتخاب مناسب ترین روش برای شما تا حد زیادی وابسته به شرایط بانک مو و میزان طاسی سر شما دارد بنابراین بهتر است به تصمیم و راهنمایی پزشک در این زمینه دقت فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

آیا شما بعد از تزریق بوتاکس طبیعی به نظر می رسید؟


اگر چه نتایج چشمگیر هستند، اما نمای ظاهری صورت شما به هم نمی خورد. عضلات شل می شوند به طوری که شما هنوز می توانید لبخند بزنید اما بدون چین و چروک. بعد از بوتاکس زمان زیادی برای بهبودی لازم ندارید و می توانید بلافاصله بعد از تزریق به سر کارتان برگردید یا برای خرید بیرون بروید.

اغلب افراد، تقریبا هر سه تا شش ماه به تزریق مجدد بوتاکس نیاز دارند. بوتاکس طی چند روز پخش می شود و باعث شلی و از کار افتادن عضلاتی می شود که باعث چروک شده بودند. تزریق بوتاکس چروک های دینامیکی را از بین می برد اما چین های عمیق و استاتیک ممکن است به درمان های جایگزین مثل تزریق ژل یا فیلرها نیاز داشته باشند.

پر کننده ها نتایج فوری دارند و بر اساس پرکننده مورد استفاده، ماندگاری پرکننده های مورد استفاده با هم فرق دارد كه بسته به نوع ژل مي باشدو همچنين نتایج از شخصی به شخص دیگر متفاوت می باشد.

استفاده از سیگار یا در معرض قرار گرفتن آفتاب بدون محافظت توسط ضد آفتابها تاثیر ماندگاری این درمانها را کاهش می دهد همانطور که چنین اعمالی در سایر موارد درمانهای زیبایی اثرات مضرمشابه برای پوست دارند. پزشک از بی حس کننده های موضعی یا سایر روش های بی حسی استفاده ميكند و بنابر این طی تزریق دردی وجود ندارد و یا بسیار کم است. عوارض شامل مختصری تورم، قرمزی یا خون مردگي موقت و مور مور شدن بعد از درمان است.

بهتر است از محصولات مورد تایید FDA استفاده شود و از محصولات یا مواد با ماندگاری دائمی و یا بسیار طولانی به علت عوارض گرانولوم های جسم خارجی دوری نمود. تزریق ژل برای از بیـن بردن خط اخم، صــاف کردن چین های عمیق دو طرف دهان، برجسته کردن گونه و حجم دادن به لب است و در حال حاضر بهـترین روش در سراسر دنیا تزریق ژل های هیالورونیک است . ماندگاری این ژل ها معمـولاً 6 تا 9 ماه بـوده و سپـس جذب می شوند .این ژل ها نیـازی به تست حساسیت ندارند و آلرژی ایجاد نمی کننـد. و در زیر پوست حرکت و ریزش ندارند .

تزریق چربی (لیپوترانسفر) روشی است که در آن سلولهای چربی نواحـی پهلو و شکم بیمار را به میزان لازم (حدوداً 20 الی 50 سی سی ) خارج کرده و پس از جدا سازی سلولهای زنده چربی، آنها را بعنوان یک فیلر بیـولوژیک، به منظور حجم دادن به ناحیه ای از بـدن یا صـورت، پر کـردن نقـص پوسـتی و اغلب با هدف جوان سازی صورت ، در نواحی مورد نظر تزریق می کنند . سلولهای چربی را می توان با  PRP مخلوط و سپس در محل هـای مورد نظـر تزریق نمود . با این عمل ماندگاری نتایج درمان افزایش یافته و نتـایج حاصله زیباتر و ماندگارتر می شود .

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

انتقال چربی معمولا از نواحی مانند شکم، اطراف باسن و یا پهلو برداشته شده و به نواحی اطراف چشم، پیشانی، گیجگاه، گونه، خط خنده، لب، چانه یا دیگر نقاط بدن که نیاز به تزریق آن هست انجام می گردد.

آماده سازی چربی

چربی ای که از بدن گرفته می شود در مرحله بعد فرآوری شده و چربی از خون و مواد بی حس کننده با دقت جدا می گردد. پس از جداسازی چربی ها میزان دقیق چربی لازم برای تزریق در سرنگ های ظریف آماده ی تزریق می شوند. باید خاطر نشان کرد که سلولهای چربی بسیار حساس و آسیب پذیرند و در تمام مراحل برداشت، فرآوری و تزریق باید نهایت دقت اعمال شود تا به آنها آسیبی نرسد و نتیجه ی مطلوب را به همراه داشته باشد.

 

به طور کلی روش تزریق چربی را در سه مرحله می توان خلاصه کرد:

  • ابتدا برش ‏های کوچکی در پوست ایجاد می ‏گردد و یک لوله نازک برای جمع کردن مقدار کمی چربی (مشابه با لیپوماتیک) استفاده می‏ شود. بعد از بخیه زدن برش‏ ها، گن مناسبی باید پوشیده شود.
  • با سرنگ ‏های مخصوصی چربی ‏ها به محل مورد نظر تزریق می‏ شوند. سوزن سرنگ‏ ها بسیار ظریف است و زخمی در پوست ایجاد نمی ‏کند.
  • تجهیزات مدرن و ویژه ‏ای چربی را از خون و دیگر مایعات جدا می ‏کند.
  • آیا تزریق چربی درد دارد؟

    برای افراد زیادی سوال پیش می آید که با توجه به استخراج چربی و سپس تزریق آن، آیا انجام این روش دردناک می باشد و نیاز به بیهوشی دارد؟

    این روش نیمه تهاجمی است و در دسته عمل های سرپایی قرار می گیرد. هر ناحیه ای که پزشک با آن سر و کار دارد به طور کامل بی حسی موضعی تزریق می شود و هیچ گونه درد و ناراحتی برای فرد به همراه ندارد. گرچه گاهی استرس و اضطراب فرد منجر به ایجاد واکنش های ناخودآگاه می گردد. به همین علت مشاوره قبل از انجام این روش اطلاع از مراحل آن باعث آرامش و راحتی خواهد بود.

    مراقبت های قبل از تزریق چربی

    • دو هفته قبل از اقدام به تزریق از سیگار و مشروبات الکلی اجتناب کنید.
    • داروهایی که ممکن است خونریزی را تشدید کنند مصرف نکنید.
    • آزمایشات تجویز شده را به طور کامل انجام دهید.
    • سعی کنید برای استراحت چند روزه برنامه ریزی نمایید.
    • آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک باید قبل از تزریق مصرف شود.  
    • در روز تزریق باید از آرایش صورت و چشم و ناحیه ای که قرار است تزریق انجام گیرد خودداری کرد.
    • بهتر است ناحیه مورد نظر با صابون و بتادین شسته شود.


:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

داشتن پاهایی زیبا، صاف، براق و بدون موهای زائد، آرزویی دیرینه است. خیلی از افراد دوست دارند که زمانی که لباس کوتاهی می‌پوشند، پاهایی یکدست و بدون مو داشته باشند تا دیگر به شلوارهای جورابی یا جوراب‌های بلند نیاز پیدا نکنند. اما مسئله اینجا است که اصلاح موهای زائد پا فرایندی وقت‌گیر و دشوار است. اصلاح موها با استفاده از تیغ و ژیلت ممکن است باعث ایجاد زخم در پاها شود و زیبایی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. با این کار جای موها نیز باقی می‌ماند و باعث از بین رفتن صافی و براقی پاها خواهد شد.

لیزر موهای زائد پا برای چه کسانی مناسب است؟

هر فردی که از سلامت عمومی برخوردار باشد و به بیماری خاصی مبتلا نباشد، می‌تواند موهای زائد پای خود را لیزر کند. انجام این عمل برای همه افراد با هر نوع پوستی و هر رنگ مویی مناسب است. تنها زمان و میزان اثرگذاری آن متفاوت خواهد بود. لیزر موهای زائد پا بر روی موهای تیره و پوست روشن بهترین نتیجه را خواهد داشت. اما اثرات این روش در افرادی با موهای قرمز، بلوند یا خاکستری کمتر است.

نکته دیگر اینکه لیزر موهای زائد بر روی پوست همه افراد نتیجه یکسانی نمی‌دهد. به همین دلیل پزشک قبل از شروع جلسات اصلی بر روی بخشی از پوست شخص تست لیزر را انجام می‌دهد تا مطمئن شود که لیزر روشی اثرگذار برای او است. اگر لیزر بر روی موهای فرد موثر باشد، نتایج آن کاملا تضمینی است و بعد از چند جلسه، شخص دیگر نیازی به استفاده از روش‌های دیگر از بین بردن موهای زائد خود ندارد. به‌طورکلی افرادی که به بیماری‌های پوستی مبتلا هستند یا در ناحیه پاهای خود زخم باز یا حساسیت دارند، نمی‌توانند از لیزر موهای زائد پا استفاده کنند.

نتایج لیزر موهای زائد پا تا چه زمانی باقی می‌مانند؟

لیزر موهای زائد پا عملی با ماندگاری طولانی است. در بعضی افراد با یک دوره لیزر موهای زائد دیگر رشد نخواهند کرد و نتایج آن تا مدتی طولانی باقی خواهد ماند. اما در بعضی دیگر ممکن است نیاز به تکرار دوره‌ای جلسات لیزر با فاصله‌های کمتر وجود داشته باشد. البته این تکرار دوره‌ای نیز معمولا چند سال طول می‌کشد. بنابراین با یک دوره لیزر برای چند سال از شر موهای زائد پا خلاص خواهید شد. با انجام این عمل رشد موها کمتر خواهد شد و تکرار آن نیز باعث کندتر شدن سرعت رشد موها می‌شود. به همین دلیل با هر بار تکرار دوره، مدت‌زمان ماندگاری نتایج بیشتر خواهد شد.

 

مزیت‌های لیزر موهای زائد پا :

  • نتایج این عمل برای مدتی طولانی باقی می‌مانند.
  • برخلاف دیگر روش‌های از بین بردن موهای زائد، لیزر درد ندارد و باعث ایجاد زخم یا بریدگی نیز نمی‌شود.
  • لیزر موهای زائد پا به پوست آسیبی نمی‌رساند و در مواردی می‌تواند باعث افزایش کیفیت پوست نیز بشود.
  • لیزر موهای زائد پا روشی سریع و کم دردسر برای خلاص شدن از شر موهای زائد است.
  • دیگر هیچ‌گاه مجبور به استفاده از روش‌های وقت‌گیر و دردآور از بین بردن موهای زائد نیستید.
  • زیباتر شدن پاها باعث افزایش اعتمادبه‌نفس فرد می‌شود و به جذابیت او می‌افزاید.


:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

انواع میخچه‌ پا 


میخچه‌ها هنگامی بوجود می‌آیند که به یک ناحیه از پا یا انگشتان پا بطور مداوم فشار وارد شود. با گذشت زمان، اصطکاک و فشار مکرر، باعث مرگ سلول‌های پوست می‌شود. سپس، بدن برای محافظت از خود، سطح سخت و محکمی (میخچه) را شکل می‌دهد.

هنگامی متوجه وجود میخچه پا می‌شوید، که پوست ناحیه آسیب‌دیده، زمخت شده و تغییر رنگ می‌دهد. میخچه پا انواع مختلفی دارد- میخچه سخت، میخچه نرم و میخچه دانه‌ای.

بسته به نوع میخچه پا، ممکن است ویژگی‌های مختلفی از آنها  ببینید:

  • میخچه‌های سخت- واژه پزشکی که برای میخچه سخت بکار می‌رود، هلومادروم (heloma durum) است. اگر میخچه سخت دارید، تکه‌ای به هم پیوسته از پوستی سفت‌تر با هسته‌ای متفاوت مشاهده می‌کنید که ممکن است سخت‌تر از نواحی دیگر میخچه به نظر برسد.
  • میخچه نرم- واژه پزشکی برای میخچه نرم هلوما مول (heloma molle) است. میخچه‌های نرم، قرمز، ظریف و حساس‌ با مرکزی نرم‌تر هستند. هلوما مول معمولاً بین انگشتان پا، بویژه بین انگشت چهارم و انگشت کوچک بوجود می‌آید. میخچه نرم عمدتاً دردناک‌ترین نوع میخچه است.
  • میخچه دانه‌ای- میخچه دانه‌ای نیز بسیار دردناک است و مانند یک توده سخت از پوست مرده ظاهر می شود. میخچه دانه‌ای در واقع به میخچه‌های بسیار کوچکی گفته می‌شود که در کنار یکدیگر جمع شده‌‌اند. آنها بسیار حساس هستند و عموماً در پاشنه یا پنجه پا ایجاد می‌شود.
  • شکل ظاهری میخچه‌ها و پینه‌ها

    میخچه‌ها نسبت به پینه‌ها، کوچک‌تر و گرد هستند، در مقابل، پینه‌ها معمولاً بزرگتر، پهن‌تر و صاف‌تر هستند. معمولاً میخچه‌ها دارای یک مرکز سخت هستند که پوست متورم قرمز رنگی در اطراف آن است.

    محل پینه‌ها و میخچه‌ها

    پینه‌ها برآمدگی‌های سخت و خشنی هستند که اکثر مواقع روی پاشنه پا، پنجه یا کناره‌های پا ایجاد می‌شود. میخچه‌ها اغلب روی انگشتان بوجود می‌آیند.

  • چندین عوامل مختلف منجر به میخچه پا می‌شود:

    • پوشیدن کفش‌ها یا صندل‌های تنگ
    • کفش‌ها و صندل‌هایی که اندازه و شکل آن، مناسب پای شما نیست
    • پوشیدن سبک متفاوتی از کفش که پا به آن عادت ندارد.
    • نپوشیدن جوراب
    • ناهنجاری‌های پا مانند پینه یا انحراف انگشت شست
    • قرار گرفتن روی پاها به مدت بسیار طولانی بخصوص راه رفتن و دویدن
    • با بالا رفتن سن، پوست پاها نازک‌تر می‌شود. بافت چربی کمتر، احتمال ایجاد میخچه و پینه را افزایش می‌دهد.
    • زنان بیشتر از مردان دچار میخچه در پاها می‌شوند.

    این موارد، متداول‌ترین عوامل ایجاد میخچه پا هستند، اما هر عاملی که منجر به سایش یا فشار مداوم روی پوست پا شود، می‌تواند منجر به ایجاد میخچه شود.

    آیا میخچه پا ارثی است؟ 


    میخچه پا خصوصیت وراثتی ندارد. میخچه‌ها نواحی سخت و ضخیم پوست هستند که بر اثر فشار ایجاد می‌شوند.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

عوارض بوتاکس چیست ؟

در کل تزریق بوتاکس عوارض بسیار کمی دارد و بیشتر این عوارض ممکن است به دلیل ناآشنایی شخص تزریق کننده بوتاکس و تزریق این ماده توسط افراد غیر متخصص ایجاد شود. لذا اولین و مهمترین توصیه ما به شما انجام تزریق بوتاکس در کلینیک های معتبر پوست و مو و مطب پزشک متخصص می باشد.

کلیه عوارض احتمالی در نواحی مختلف صورت بصورت کامل برای شما شرح داده شده است.

همچنین بخوانید : بوتاکس چیست و در کدام قسمتهای صورت انجام می شود؟

عوارض عمومی بوتاکس

قرمزی و اِدِم

قرمزی و ادم (تورم) واکنش طبیعی بدن به هر روش درمانی است. این عوارض معمولاً خفیف تا متوسط هستند، در عرض چند ساعت برطرف می‌شوند و نیازی هم به درمان ندارند. شدت قرمزی و ادم به میزان بوتاکس تزریق شده و همچنین ضخامت سوزن تزریق بستگی دارد. پیشگیری از این عوارض تا حد زیادی به تجربه‌ی پزشک وابسته است.

استفاده از سوزن‌های باکیفیت، تزریق آهسته‌ و مقادیر کم بوتاکس و همچنین استفاده از کمپرس سرد پس از اتمام تزریق، از جمله مواردی هستند که می‌توانند از شدت قرمزی و تورم بکاهند. جهت درمان سریع ورم بعد از بوتاکس قبل از خروج از مرکز خانه سفید از پزشک متخصص کلینیک سوالات خود را بپرسید.

درد

میزان درد در طی تزریق بوتاکس به آستانه‌ی تحمل درد شما بستگی دارد. معمولاً بیشتر مراجعین به خوبی درد ناشی از تزریق را تحمل می‌کنند. برای کاهش درد می‌توانید پس از مشورت با پزشک، حدود ۱ ساعت قبل از مراجعه به کلینیک، استامینوفن مصرف کنید. در برخی موارد قبل از درمان، از کرم‌های بی‌حسی موضعی یا کمپرس سرد استفاده می‌شود تا درد محل تزریق کاهش یابد. درد ممکن تا ۳۰ دقیقه بعد از اتمام تزریق هم کمی باعث رنجش شما شود.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

برداشت سلول‌های مرده

سطح پوست از سلول‌های مرده یا لایه‌ی شاخی تشکیل شده است. این سلول‌ها در سطحی‌ترین بخش اپی‌درم پوست قرار گرفته‌اند. وظیفه‌ی سلول‌های شاخی محافظت از پوست بدن است و اولین خط دفاعی بدن در برابر عوامل بیماری‌زا محسوب می‌شود. به طور معمول بدن هر ۳۰ روز یکبار تمام سلول‌های لایه شاخی را حذف و سلول‌های جدیدی جایگزینشان می‌کند. منتها گاهی اوقات این سلول‌های مرده روی پوست تجمع می‌یابند. برداشت سلول‌های مرده یا اگزفولیشن به شما کمک می‌کند که پوست شاداب‌تر و درخشان‌تری داشته باشید.

پاکسازی آلودگی‌ها و چربی‌ها

روی پوست ما را به طور طبیعی چربی‌هایی می‌پوشانند که در حفظ رطوبت پوست موثرند و خواص ضد میکروبی هم دارند. در برخی افراد چربی‌ها روی پوست تجمع پیدا می‌کنند، منافذ پوستی را می‌بندند و باعث آکنه و جوش می‌شوند. پاکسازی می‌تواند چربی‌های اضافی صورت را حذف کند. به علاوه آلودگی‌ها و آلاینده‌هایی که به طور روزمره با آن‌ها در تماس هستیم، روی پوست می‌نشینند و باعث التهاب، بسته شدن منافذ و مشکلات دیگر می‌شوند.

مشکل محصولات پاکسازی پوست که روی حذف چربی‌های اضافی تمرکز دارند این است که مصرف کنندگان گاهی به شکل افراطی از آن‌ها استفاده می‌کنند. یادتان نرود که چربی‌ها برای حفظ سلامت پوست ضروری هستند. استفاده‌ی نادرست و بیش از حد از اسکراب‌ها یا لایه‌بردارها نه تنها به پوست شما کمک نمی‌کند؛ بلکه به آن آسیب هم می‌رساند.

تا به این جا متوجه شدیم که اساس تمامی روش‌های پاکسازی یکسان است. آنچه بین این روش‌ها تفاوت ایجاد می‌کند، ابزار و مواد استفاده شده و همچنین مراحل پاکسازی پوست است.

به طور کلی می‌توانیم انواع روش‌های پاکسازی پوست را به سه دسته تقسیم کنیم:

  • روش‌های خانگی: این روش‌ها را می‌توانید خودتان در خانه انجام دهید. روتین‌ها یا برنامه‌های بسیاری برای این کار در اینترنت وجود دارد. این روش‌ها معمولاً باعث «پاکسازی سطحی پوست» می‌شوند.
  • روش‌های آرایشگاهی: این روش‌ها در آرایشگاه‌ها، مراکز سلامت پوست یا اسپاها انجام می‌شوند و معمولاً در آن‌ها از دستگاه بخور مخصوص، ماساژ و کرم‌های خاصی استفاده می‌شود. پاکسازی حاصل از این روش‌ها معمولاً قوی‌تر از پاکسازی خانگی است ولی باز هم به «پاکسازی عمیق» نمی‌رسند.
  • روش‌های کلینیکی: این روش‌ها باید توسط متخصص پوست یا تکنسین‌های دارای مدرک بهداشت و درمان (مثل پرستاری) انجام شود. روش‌های کلینیکی باعث پاکسازی عمیق پوست شده و با شیوه‌های مختلف انجام می‌شوند.
  • پس تفاوت اصلی روش‌های کلینیکی و غیرکلینیکی این است که در روش‌های کلینیکی ابزارها و موادی استفاده می‌شوند که استفاده از آن‌ها تنها برای پزشکان و کادر درمانی مجاز است. این روش‌های پاکسازی پوست نباید در محیط خارج از مطب یا کلینیک انجام شوند؛ در غیر این صورت خطرناک‌اند و برای فرد مسئول پیگرد قانونی دارند.


:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

عرصه از بین بردن و لیزر موی زائد بسیار پیچیده است. تولید دستگاه‌های مختلف توسط شرکت‌های گوناگون رقابتی تنگاتنگ را ایجاد کرده است. شکی نیست که تمام کلینیک‌ها سعی می‌کنند بیماران خود را به بهترین وجه و با رعایت اصول استاندارد مراقبتی درمان کنند، اما تمایز قائل شدن بین این دستگاه ها بسیار دشوار است. ریشه اصلی تمام این پیچیدگی‌ها در این واقعیت نهفته است که تا همین چندی پیش هیچ راهکار قطعی برای تمام بیماران و انواع پوست و مو یافت نشده بود.

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت موتوس


موتوس ای ایکس (Motus Ax) دستگاه جدید الکس شرکت دکا است که فن‌آوری مووئو را تکمیل می‌کند. این دستگاه بدون رقیب از تمام مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت برخوردار است، بدون آن که نقاط ضعف الکساندرایت موفقیت آن را تحت الشعاع قرار دهد. از مزایای دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یگانه طول موج موثر برای درمان پرمویی در موهای ظریف و روشن. در واقع هیچ نوع لیزر دیگری قادر به ترکیب جذب موثر ملانین در طول موج ۷۵۵ نانومتر، یعنی توان پیک بالا (بیش از ۶۰۰۰ وات)، با امکان انتخاب طول پالس کوتاه (تا ۲ میلی ثانیه) نیست.
  • سری دستگاه این امکان را فراهم می‌آورد تا موهای زائد را به روشی نوین از بین برد که آسان‌تر، سریع‌تر، ایمن‌تر و کارآمدتر، بدون درد و مناسب برای پوست‌های تیره‌تر است.
  • این فن‌آوری خلاقانه قلب دستگاه لیزر را از نظر ساختاری ساده می‌کند و به این ترتیب هزینه‌ها کاهش می‌یابد و کاربر با مشکلات نگهداری از دستگاه مواجه نمی‌شود.
  • کم حجم و قابل حمل بودن دستگاه
  • هزینه بسیار پایین

مزایای موتوس ای اکس راهکار لیزر الکساندرایت را کاملاً تغییر داده است.

دستگاه لیزر الکس Motus AX چه ویژگی‌ هایی دارد؟

زمانی که صحبت از خرید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می‌شود، اسم دستگاه‌های تولیدی برند دکا حتماً به گوش می‌خورد. چرا که تکنولوژی‌هایی که اخیراً این برند برای ساخت دستگاه‌های Motus AX و Motus AY به کار برده‌است، توجه بسیاری از متخصصان پوست و زیبایی را به خود جلب کرده‌است. دستگاه موتوس AX، که نسخه اولیه ای از دستگاه لیزر موتوس AY است، دارای هندپیس Moveo است که مدت زمان انجام لیزر را در عین حفظ کیفیت، به حداقل رسانده‌است.

فواید لیزر موهای زائد



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

مزایای برداشتن زگیل

بیشتر زگیل ها بی ضرر هستند و نیازی به انجام درمان ندارند. اما، برداشتن زگیل از بدتر شدن، سوزش و خارش و درد آن جلوگیری می کند، خصوصاً زگیل کف پا (یا پاشنه) که هنگام راه رفتن دردناک است.زگیل هایی که در دست و صورت ظاهر می شوند، برای برخی آزار دهنده و شرم آور است؛ زیرا ظاهر ناخوشایندی دارد. این افراد می توانند با برداشتن زگیل، بدون احساس خجالت به فعالیت های خود ادامه دهند. خصوصاً اگر این نگرانی وجود داشته باشد که زگیل به افراد دیگر یا سایر قسمت های بدن گسترش یابد، باید زودتر برای رفع آن اقدام کرد.

روش های برداشتن زگیل

پزشک ممکن است یکی از روش های زیر را بر اساس موقعیت زگیل، علائم و ترجیح شما پیشنهاد کند. روش کرایو، روشی نوین در برداشت ضایعات پوستی می باشد که ممکن است یک یا چند جلسه زمان نیاز داشته باشد. در این روش مانند برداشتن خال از انجماد درمانی برای حذف زگیل استفاده می شود در این روش از نیتروژن مایع استفاده می شود که دمایی حدود ۱۹۶- درجه سانتیگراد دارد. نیتروژن مایع، در مخزن مخصوصی نگهداری می شود و توسط لوله ی واسط و فلاکس، به سری خاص (Liquid Nitrogen Spray) مرتبط شده و در زمان انجام عمل، از آن خارج می شود.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

عوارض بوتاکس چیست ؟

در کل تزریق بوتاکس عوارض بسیار کمی دارد و بیشتر این عوارض ممکن است به دلیل ناآشنایی شخص تزریق کننده بوتاکس و تزریق این ماده توسط افراد غیر متخصص ایجاد شود. لذا اولین و مهمترین توصیه ما به شما انجام تزریق بوتاکس در کلینیک های معتبر پوست و مو و مطب پزشک متخصص می باشد.

عوارض عمومی بوتاکس

قرمزی و اِدِم

قرمزی و ادم (تورم) واکنش طبیعی بدن به هر روش درمانی است. این عوارض معمولاً خفیف تا متوسط هستند، در عرض چند ساعت برطرف می‌شوند و نیازی هم به درمان ندارند. شدت قرمزی و ادم به میزان بوتاکس تزریق شده و همچنین ضخامت سوزن تزریق بستگی دارد. پیشگیری از این عوارض تا حد زیادی به تجربه‌ی پزشک وابسته است.

استفاده از سوزن‌های باکیفیت، تزریق آهسته‌ و مقادیر کم بوتاکس و همچنین استفاده از کمپرس سرد پس از اتمام تزریق، از جمله مواردی هستند که می‌توانند از شدت قرمزی و تورم بکاهند

درد

میزان درد در طی تزریق بوتاکس به آستانه‌ی تحمل درد شما بستگی دارد. معمولاً بیشتر مراجعین به خوبی درد ناشی از تزریق را تحمل می‌کنند. برای کاهش درد می‌توانید پس از مشورت با پزشک، حدود ۱ ساعت قبل از مراجعه به کلینیک، استامینوفن مصرف کنید. در برخی موارد قبل از درمان، از کرم‌های بی‌حسی موضعی یا کمپرس سرد استفاده می‌شود تا درد محل تزریق کاهش یابد. درد ممکن تا ۳۰ دقیقه بعد از اتمام تزریق هم کمی باعث رنجش شما شود.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

بیشتر ما لب‌هایی درشت و برجسته را می‌پسندیم اما بسیاری از این زیبایی خدادادی و ژنتیکی محروم مانده‌ایم. خوشبختانه در دورانی زندگی می‌کنیم که خواسته‌هایمان شدنی‌تر و دست یافتنی‌تر از همیشه هستند و لب‌های برجسته نیز از این قاعده مستثنی نیست.

باورهای غلطی در مورد تزریق ژل به لب وجود دارد که ناشی از عدم آگاهی افراد و اطلاع رسانی نادرست در مورد آن است. همواره نمونه هایی وجود دارند که بدون آگاهی کامل، برای تزریق ژل، پا به کلینیک های زیبایی گذاشته و نتیجه نهایی آن چیزی نبوده که انتظار داشته اند و بازتاب تجربه آن ها، بیشتر به این باورهای غلط دامن زده است.

این عدم آگاهی در مواردی مانند عوارضی که بعد از تزریق برای شما بوجود خواهد آمد، یا بی اطلاعی از دائمی بودن و نبودن تزریق ژل، مزایا و معایب روش ها و بسیاری موارد دیگر، بخاطر ضعف در مشاوره بعضی پزشکان بوده است یا فرصت طلبی برخی از مراکز زیبایی، که تنها اولویت آنها کسب درآمد است.

توصیه ای برای باتجربه‌ترها

برای متقاضیانی که در امر تزریق ژل به لب با تجربه‌ترند و می‌دانند که دقیقاً از تزریق ژل چه می‌خواهند، می‌توانیم از ژل‌های دائمی یا نیمه‌دائمی استفاده کنیم. البته در کل به دلیل ایمنی بالا، ژل‌های هیالورونیک اسیدی بهتر هستند. به هر حال انتخاب نهایی با خودتان است. ما نباید جای شما تصمیم بگیریم و تنها وظیفه داریم که راهنمای خوبی برای شما باشیم.

در مورد هزینه باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

  • زمانی که می‌خواهید برای هزینه‌ها برنامه ریزی کنید، یادتان باشد که ماندگاری ژل‌های رایج که به لب تزریق می‌شوند، بین ۶ تا ۹ ماه است. بعد از این مدت، باید برای تزریق دوباره به کلینیک مراجعه کنید.
  • ممکن است برخی کلینیک‌ها هزینه‌ی بسیار کمتری برای تزریق ژل دریافت کنند. با توجه به این که عامل اصلی تاثیر گذار در هزینه‌ی نهایی، برند و مقدار ژل تزریق شده است، هزینه‌ها نباید تفاوت فاحشی داشته باشند. اگر جایی هزینه‌ی بسیار کمی دریافت می‌کند، یعنی احتمالاً از مواد مصرفی با کیفیتی استفاده نمی‌کند.
  • هزینه‌ی تزریق ژل در آرایشگاه‌ها و مکان‌های غیرمجاز دیگر معمولاً ارزان‌تر است. تزریق ژل به لب در محل‌های غیرمجاز یا استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت که در مورد قبلی اشاره کردیم، خطرات بسیار زیادی دارد. عوارضی مانند عفونت، پس زدن ژل، خوب پخش نشدن ژل و … .
 


:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

هایفوتراپی یا هایفو آخرین دستاورد تکنولوژی دنیا در لیفت بدون جراحی ست . این کار را به وسیله امواج اولتراسونیک متمرکز با قدرت نفوذی بسیار متفاوت و بیشتر از آر اف و لیزر ها انجام میدهد.

تفاوت در نفوذ مقایسه آر اف و لیزر با 2 میلیمتر نفوذ، در مقایسه با هایفو با قدرت نفوذی تا 4.5 میلیمتر است 

  • جوانسازی با هایفو
  • لیفت با هایفو
  • ازبین بردن چروک با هایفوتراپی
  • هایفوتراپی غبغب یکی از موثرترین روش های رفع غبغب
  • سفت کردن پوست
  • کلاژن سازی
  • لیفت و بالا کشیدن ابرو
  • افزایش الاستیسیتی گونه ها
  • در روش هایفوتراپی با تمرکز برای لایه های داخلی و ایجاد گرمای شدید باعث تخریب هوشیارانه منطقه ای می شود .

    پس در روش هایفوتراپی با ایجاد امواج آلتراسوند بر روی یک نقطه مشخص و بسیار کوچک گرمای شدیدی ایجاد می شود .

    اگر شما برای مدت طولانی کاغذی را در معرض نور شدید خورشید قرار دهید شاید اتفاقی نیفتد اما اگر با یک ذره بین این نور را در نقطه ای کوچک متمرکز کنیم فورا کاغذ آتش می گیرد . روش هایفو نیز همین کار را انجام می دهد . یعنی در نقطه تمر کز حرارت بالا می رود اما در نقاط کناری هیچ گرمایی ایجاد نمی شود و آسیبی نمی بینند .پس تنها نقاطی که می خواهیم تخریب می شوند و به نقاط دیگ بافت آسیبی وارد نمی شود .

    که در روش جوان سازی پوست بدن بافت آسیب دیده را ترمیم می کند و پوست جدید و جوان جای پوست فرسوده و پیر قبلی جایگزین می گردد.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

تزریق بوتاکس برای چه افرادی مجاز نیست:

•    افرادی که سن آنها زیر ۱۸ سال است .
•    افرادی که در دوران حاملگی یا شیر دهی هستند .
•    افرادی که بیماری های قلبی عروقی حاد دارند .
•    افرادی که بیماری ام اس یا نارسایی کلیه دارند .
•    افرادی که عفونت های فعال دارند یا از نظر ایمنی بدنشان ضعیف است .
•    افرادی که بیماری اختلالات انعقادی دارند.
•    افرادی که به پروتئین گاو حساسیت دارند.
•    کسانی که بیماری عفونی و التهابی در صورت و اطراف آن دارند .
•    کسانی که از دارو های ضد انعقاد خون استفاده می کنند .
•    کسانی که در دو هفته اخیر واکسیناسیون انجام داده اند .
•    کسانی که سابقه حساسیت به این دارو را دارند

چه محل هایی برای تزریق بوتاکس مناسب است:

خطوط اخم بین دو ابرو

خطوط افقی پیشانی

چین و چروک های کنار چشم

چین و چروک های گردن

خطوط خنده

کاربردهای بوتاکس را به دودسته می توان تقسیم کرد:

کاربردهای درمانی :

درمان سردرد های مانند میگرن
درمان تعریق زیاد ( زیر بغل، کف دست ، کف پا )
درمان غیر قرینگی  صورت
درمان اسکارهای دردناک

کاربردهای زیبایی :

رفع چین و چروکهای حرکتی و متوقف کردن پیشرفت چروکهای ثابت مثلا در پیشانی،دور چشم،خط اخم

بالا بردن ابروها

کاهش نمایش لثه هنگام خندیدن

بالا بردن نوک بینی

بهبود افتادگی قسمت تحتانی صورت در کنار تزریق فیلرها و چربی

کاهش خطوط عرض گردن

کاهش چینهای عمودی گردن

بهبود چین های چانه

مزایای بوتاکس :

روش موثر تزریق بوتاکس جهت جوانسازی و زیباسازی پوست صورت و بدن دارایی مزایایی چون 

1)عدم نیاز به بستری و بیهوش شدن

2)روشی غیرتهاجمی 

3)هزینه کمتر نسبت به جراحی های زیبایی 

4)عدم وجود دوره ی نقاهت 

5)درد بسیار کم 

6)راحتی بیمار پس از انجام تزریقات بوتاکس 

7)مشاهده ی نتیجه عمل بلافاصله پس از تزریق 

عوارض بوتاکس :

بوتاکس عملی ایمن و کم‌خطر است اما فقط در صورتی که کار را به دست پزشکی متخصص و مجرب بسپارید و میزان تزریق و شرایط عمل مناسب باشد. اگر پزشک، تخصص و مهارت کافی نداشته باشد، امکان نامتقارن شدن صورت، افتادگی ماهیچه‌ها و … وجود دارد.
اگر تزریق به‌درستی انجام شود، احتمال وقوع عوارض جانبی به صفر خواهد رسید اما درهرحال، گاهی زخم یا قرمزی کوچکی در ناحیه‌ی تزریق مشاهده می‌شود که پس از مدت کوتاهی برطرف می‌شود.

در موارد نادر، عوارض شدیدترِ بوتاکس به‌صورت مشکلاتی در:

1) بلع

2)حرف زدن

3) تنفس

ظاهر می‌شود. اگر چنین عوارضی برای‌تان رخ داد، حتما خیلی سریع به پزشک مراجعه کنید. البته این عوارض جانبی به‌ندرت ظاهر می‌شوند، به‌ویژه اگر میزان و دُز کافی تزریق شده باشد. این عمل خیلی ساده است، به‌طوری‌که حتی می‌توانید در هنگام استراحت میان کار، این تزریق را انجام بدهید و بدون اینکه کسی متوجه چیزی بشود، سریع به کار و زندگی خود بازگردید.

.مراقبت های پس از تزریق بوتاکس:

تا 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس، محل تزریق را ماساژ ندهید و حتی کرم نمالید. تا 24 ساعت بعد از تزریق بوتاکس، حمام نکنید و از سونا و جکوزی و استخر هم استفاده نکنید. تا 24 ساعت بعد از تزریق، پیاده روی و ورزش نکنید. تا 4 ساعت بعد از تزریق، دراز نکشید و طولانی مدت خم نشوید. تا 2 ساعت بعد از تزریق، با عضلات صورت کار کنید و محلهای تزریق را کمپرس سرد نمایید.

 بوتاکس

 


:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

چرا پاک کردن تاتو با لیزر؟

روی بدن خود خالکوبی دارید و دیگر برایتان جذاب نیست؟ ابروهای خود را تاتو کرده‌اید و کرده‌ی خود پشیمانید؟ اگر می‌خواهید تاتوی خود را پاک کنید، باید به یک نکته‌ی کلیدی توجه کنید که توسط انجمن درماتولوژی آمریکا مطرح شده است:

در این جا باید یادآور شویم که با وجود پیشرفت‌های فنی و تکنولوژی، این که لیزردرمانی چقدر برای شما موثر باشد، تا حد فراوانی به اپراتور لیزر بستگی دارد. اگر پزشک منتخب شما تجربه و مهارت کافی نداشته باشد، نه تنها پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر موثر نخواهد بود، بلکه خطرات زیادی هم خواهد داشت. در طرف مقابل اگر پزشک تخصص و تبحر کافی داشته باشد، پاک کردن تاتو با لیزر به موثرترین و ایمن‌ترین روش تبدیل می‌شود.

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن خال کوبی و تاتو، لیزرهایی معروف به Q-switched هستند. عبارت Q-switched اسم یک دستگاه یا تکنولوژی خاص نیست؛ بلکه نشان‌دهنده‌ی یک قابلیت در دستگاه لیزر است. دستگاه‌هایی که به قابلیت Q-switched مجهز هستند، می‌توانند یک پالس لیزری قدرتمند را به یکباره به پوست بفرستند. انرژی این پالس لیزری یک میلیاردم ثانیه دوام دارد، به سرعت جذب رنگدانه‌های جوهر تاتو می‌شود و آن‌ها را منفجر می‌کند.

عوامل موثر بر انتخاب کاندیدای مناسب و برنامه‌ریزی برای پاک کردن تاتو شامل موارد زیر است:

  • چه مدت تاتو را داشته‌اید
  • جوهر در چه عمقی از پوست قرار گرفته است
  • تاتو شما به چه رنگی است
  • خالکوبی یا تاتو در کجای بدن شما قرار دارد
  • شرایط عمومی سلامت
  • داروهای مصرفی
  • این که آیا سابقه‌ی زخم‌های گوشتی و برآمده داشته‌اید یا نه


:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

چگونگی کاشت مژه

کاشت مژه به روش عمل جراحی

کاشت مژه دائمی روشی است که برای افزایش تراکم یا پرپشت کردن مژه ها در افرادی که مژه های کمی دارند و یا بر اثر بیماری و سوختگی مژه های خود را از دست داده اند به کار می رود.

عمل کاشت مژه باید توسط متخصصان زیبایی انجام گیرد که تبحر ویژه ای برای انجام این عمل دارند زیرا این عمل نیز مانند عمل های دیگر دارای عوارضی می باشد و یک عمل اشتباه پزشک موجب آسیب به مژگان طبیعی بیمار می شود. متخصص زیبایی باید منطقه ای را انتخاب کند که نزدیک ترین جنس مو به مژه ها را دارد و با ایجاد برش های ظریف ردی از این جراحی به جای نگذارد تا به زیبایی موهای بیمار لطمه ای وارد نشود .

روش کاشت و پیوند مژه طبیعی:

در نگاه اول جراحی کاشت مژه بسیار آسان به نظر می رسد و بیمار تنها می پندارد پزشک یک مو از سر او را بر می دارد و به پلک چشم او پیوند می زند اما فرآیند کاشت مژه طبیعی به این راحتی ها نیست و جراح باید حدود 50 مو برای هر چشم از فولیکول های مو پوست سربا برش های کوچکی برداشت کند وسپس با ایجاد برش در پلک بالا و پایین در نواحی مخصوصی از پلک این موها را پیوند بزند. سپس متخصص زیبایی با زدن بخیه موهای پیوندی را محکم می کند.

کاشت مژه طبیعی با روش میکروسرجری

با روش میکروسرجری پیشرفته می توان کاشت مژه دائمی را تجربه کرد. در این روش بیمار می توان طول مژه ها را تعیین کند. کاشت مژه تحت بیهوشی موضعی و در حالی انجام می شود که بیمار هشیار است ، در این روش کاشت مژه بین یک تا سه ساعت طول می کشد.

میکروسرجری چطور انجام می شود؟

جراحان پلاستیک تحت بی حسی نوار از پوست سرجدا می کنند (میکروگرافت ) و سپس فولیکول های برداشت شده را به صورت تکی به مژه ها پیوند می زنند. موها را به صورت یکی یکی بعد از تزریق بی حسی و محافظت از پلک چشم با یک پوشش به پلک پیوند می زنند.



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

میزان عوارض به چه عواملی بستگی دارد؟

این که لیزر چقدر عارضه داشته باشد، به ویژگی‌های دستگاه و همچنین رنگ پوست متقاضی بستگی دارد. متفاضیانی که پوست تیره‌تری دارند، بیشتر مستعد دچار شدن به عوارض پوستی هستند؛ چرا که آن‌ها ملانین بیشتری در پوست خود دارند. تیرگی پوست می‌تواند ناشی از برنزه کردن و افزایش سن باشد یا این که به طور ژنتیکی و طبیعی پوست تیره‌ای داشته باشید. به همین جهت اگر قصد لیزر کردن دارید، باید فعلاً از آفتاب گرفتن و سولاریم پرهیز کنید.

عوامل دیگری که به طور بالقوه می‌توانند باعث افزایش احتمال عوارض لیزر موهای زائد شوند شامل طول موج لیزر، مدت زمان تابش، اندازه‌ی نقطه‌ی تابش و استفاده‌ی نامناسب از تکنیک‌های خنک‌سازی پوست است.

هرچه طول موج دستگاه لیزر بیشتر و مدت زمان تابش کوتاه‌تر باشد، احتمال وقوع عوارض جانبی کمتر می‌شود. افزایش طول موج و کاهش مدت زمان تابش باعث می‌شود که انرژی کمتری جذب ملانین شود. این اتفاق هم در اپی‌درم دیده می‌شود و هم در پیاز مو. پس طول موج زیاد و مدت تابش کم باعث کاهش تاثیر لیزر بر حذف موها می‌شود.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

دو سه روز بعد از لیزر موی زائد ، ممکن است پوست ناحیه‌ی تحت درمان کمی قرمز و کم درد را داشته باشد. بسیاری از بیماران می‌گویند که این درد مشابه با درد آفتاب سوختگی است و به خوبی تحمل می‌شود. اما خود فرآیند لیزر معمولاً دردناک نیست.

شایع‌ترین عوارض لیزر موهای زائد

عوارض روش‌های درمانی مختلف به چند شکل پدیدار می‌شوند. برخی عوارض طبیعی هستند. به هر حال در طی لیزر یا روش‌های زیبایی دیگر، شما دارید تغییری در ساختار طبیعی بدن ایجاد می‌کنید و باید انتظار داشته باشید که بدن شما به آن تغییر واکنش نشان دهد. عوارض طبیعی شامل درد اندک، التهاب و قرمزی پوست می‌شود. این عوارض لیزر معمولاً موقتی هستند و خیلی زود ناپدید می‌شوند.

فواید لیزر موهای زائد 

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

در این مقاله، تجربه ی شخصی من از لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت را خواهید دید. ۴ جلسه از لیزر موهای زیر چانه ی من می گذرد و کاملا از نتیجه، راضی هستم.

من مدتی بود که دچار موهای زائد چانه شده بودم. راستش برای چند ماه از ژیلت استفاده می کردم  اما درست مثل ریش مردان، دوباره رشد می کرد و چهره ی ناخوشایندی داشت. مدتی هم به پیشنهاد دوستان، دستگاه اپیلیدی  را برای رهایی از موهای زائد به کار بردم که صرف نظر از درد زیاد آن، خیلی از موها زیرپوستی می شدند!

تا اینکه یکی از دوستانم با من در مورد لیزر موهای زائد و دستگاه الکساندرایت صحبت کرد. و اینکه چقدر زیاد از لیزر موهای زائد زیر بغل خودش،  نتیجه ی مثبت گرفته است. دوستم می گفت بعد از سه جلسه، شاید حالا فقط ماهی یک بار نیاز باشد که ژیلت به دست بگیرم!

فکر می کنم برای یک زن شاغل، خبری بهتر از این نبود. اما از آنجا که روی لیزر موی زائد حساسیت زیادی داشتم و نمیخواستم که هزینه ی الکی بدهم، تصمیم گرفتم تا قبل از هر چیزی در مورد دستگاه لیزر و بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران تحقیق کنم. گرچه نتایج تحقیق من دو ماهی طول کشید اما از انتخاب نهایی خود فوق العاده راضی بودم و الان که این متن را می نویسم بعد از ۴ جلسه از شر موهای زائد چانه ی خود خلاص شده ام.

لیزر دایود برای انواع رنگ پوست ها مورد استفاده قرار می گیرد. قدرت نفوذ این لیزر به فولیکول های مو نسبتا زیاد است. از عوارض جانبی آن می توان به قرمزی بعد از انجام لیزر اشاره کرد.

تکنولوژی دایود هم خیلی خوب و موثر است اما برندهای مطرح این تکنولوژی در ایران نیستند به این علت که اکثرا ساخت اسرائیل می باشند.

– سطح تماس: در دستگاه دایود هندپیس کاملا در تماس با بدن است و سر آن قابل تعویض نیست، این به معنی نیست که غیربهداشتی است اما اول اینکه واکنش پوست حین لیزر را سخت تر میتوان مشاهده کرد و دوم به لحاظ بهداشتی کمی سخت تر است.

سطح مقطع: سطح مقطع دایود کوچکتر است که احتمالا درد به همراه دارد.

در نهایت طول موج دایود ۸۰۸ نانومتر هست این در حالیست که دستگاه هایی مثل جنتل مکس پورو با دو تکنولوژی الکساندرایت و اندی یگ با طول موج های ۷۵۵ و ۱۰۶۴ تمام تایپ های پوستی تیره و روشن را تحت پوشش قرار می دهند.

لیزر ND:Yag اِندی یَگ

این لیزر با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، منحصرا برای نواحی تیره و پوست گندمی و تیره طراحی شده است. استفاده از لیزر الکساندرایت بر روی پوست های سبزه و نواحی تیره بدن دو حالت دارد:

۱. درجات پایین = عدم جوابگیری کامل
۲. درجات بالا = سوختگی و ایجاد عارضه

اما این لیزر برای نواحی سبزه و گندمی بدن طراحی شده و می توان این نواحی را با توان بالا لیزر کرد.

 


:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

چه مقدار ژل باید تزریق کنم؟

این موضوع به خواسته‌ی شما و وضعیت لب‌هایتان بستگی دارد. برای بیشتر افراد یک سرنگ کافی است؛ البته در صورتی که بخواهید ظاهر طبیعی و نچرال لب‌ها را حفظ کنید. یک سرنگ به اندازه‌ای ژل دارد که بتوانیم لب‌ها را پر کنیم و شکل آن‌ها از حالت طبیعی خارج نشود. حتی برای دفعات اول بهتر است که نصف سرنگ را تزریق کنیم و سپس برای تزریق نصف دیگر سرنگ، یک یا دو هفته بعد به کلینیک مراجعه کنید. اینطوری حفظ ظاهر طبیعی لب‌ها راحت‌تر است. برای بیشتر افراد دو سرنگ بیش از اندازه است ولی اگر بخواهید خیلی لب‌های خود را برجسته کنید، ممکن است نیاز باشد.

  • آیا تزریق ژل به لب خطرناک است؟

در کشورهای اروپایی به تزریق ژل به لب «درمان وقت ناهار» می‌گویند. یعنی انقدر کم‌عارضه و کم خطر است که می‌توانید در زمان استراحت ناهار، محل کار را ترک کنید، به کلینیک بیایید، تزریق ژل انجام دهید و دوباره به محل کار برگردید. 

توصیه می‌کنیم به تزریق ژل به عنوان یک عمل زیبایی که خطرات جدی و مهمی دارد نگاه کنید. چون اگر تزریق به درستی صورت نگیرد، می‌تواند خطرات حادی داشته باشد. یکی از خطرات، انسداد عروقی نام دارد. در این عارضه‌ی نادر، ژل تزریق شده عروق خونی را مسدود می‌کند. اگر خون به بافت‌های لب نرسد، بافت‌ها می‌میرند و بخشی از لب از بین می‌رود.

  • آیا تزریق ژل درد دارد؟

اول این که بیشتر ژل‌های هیالورونیک اسیدی حاوی داروی بی‌حس کننده موضعی لیدوکائین هستند. همان بی‌حس کننده‌ای که در دندان پزشکی کاربرد زیادی دارد. علاوه بر این می‌توانیم به شکل‌های مختلفی لب‌هایتان را بی‌حس کنیم. مثلاً می‌توانیم اطراف لب یک داروی بلوک کننده عصبی تزریق کنیم. از این دارو در دندان پزشکی، پیش از پر کردن دندان استفاده می‌شود. به جز این می‌توانیم از داروهای بی‌حس کننده موضعی استفاده کنیم که به شکل محلول یا کرم هستند.

از بین راه‌های کاهش درد، ما کرم بی‌حس کننده را ترجیح می‌دهیم. وقتی از داروهای بلوک کننده عصبی استفاده می‌کنیم، شکل حرکت کردن لب‌ها تغییر می‌کند و تا چند ساعت معلوم نمی‌شود که لب‌تان به چه شکلی در آمده است. این مشکل را با کرم‌های بی‌حسی نداریم.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

در حال حاضر تزریق بوتاکس (Botox) یکی از پر طرفدارترین درمان های زیبایی شناخته شده است، بوتاکس در حقیقت از سم «بوتولینوم» (Botulinum toxin) تشکیل شده است که ما امروزه، آن را با نام تجاری «بوتاکس» آن را می شناسیم. نام تجاری بوتاکس، یک محصول آمریکایی است و به علت محبوبیت و ماندگاری تجاری آن، امروزه به جای نام علمی بوتولینوم به کار می رود.

این ماده از سم باکتری کلستریدیوم تشکیل شده است که زیر پوست انسان تزریق شده و مانع حرکت ماهیچه های زیر پوست، در آن ناحیه می شود. بدین ترتیب، ماهیچه های مربوط به آن قسمت، ناتوان شده و کشش و انقباضی که باعث بروز چین و چروک روی پوست هستند از بین می رود. در نتیجه، این عمل، می تواند درمانی برای رهایی از چین و چروک ها و همچنین جوانسازی پوست و حتی کاهش تعرق در افراد تلقی شود.

تزریق بوتاکس در قسمت های مختلف صورت که بالای بینی هستند انجام می شود: بوتاکس بین ابروها و خطوط پیشانی، بوتاکس اطراف چشم ها، بوتاکس در ابروها و تزریق بوتاکس در بالای بینی.
بوتاکس، گاهی در زیر بغل، برای از بین بردن کلی تعرق زیر بغل نیز استفاده می شود. بدنسازان و ورزشکاران که به پرورش اندام می پردازند، برای جلوگیری از تعرق زیاد زیر بغل در زمان ورزش، به دنبال بوتاکس زیر بغل هستند. هم چنین، دیگر افراد نیز برای جلوگیری از لک افتادگی در اثر عرق زیر بغل، به تزریق بوتاکس زیر بغل مبادرت می ورزند. بدین ترتیب، حدود نیمی از سال، تعرق زیر بغل صورت نمی گیرد و نگرانی های ناشی از آن بر طرف می گردد.در ادامه به شرح هریک از آنها خواهیم پرداخت.

بوتاکس اطراف چشم ها

استفاده از این تزریق بوتاکس برای کاهش خطوط اطراف چشم می باشد که آنها را با عنوان خطوط «پنجه کلاغی» می شناسیم. این خطوط، در زمان خندیدن، کاملا مشخص می شوند.از این تزریق بوتاکس برای اصلاح پلک های نامتقارن یا ابروهای نامتقارن نیز استفاده می شود

 

بوتاکس بین ابروها و خطوط پیشانی

این تزریق بوتاکس به طور مستقیم بین عضلات ابرو و خطوط پیشانی بر روی عصب های موجود در این نواحی انجام می شود و هدف از این کار کاهش خطوط اخم در این نقاط است. استفاده از این نوع تزریق می تواند خطوط ما بین ابرو ها ـ که آنها را با عنوان «خطوط 11» می شناسیم ـ را رفع نماید. باید یادآوری نمود که برای خطوط عمیق پیشانی، تزریق بوتاکس به تنهایی کارآمد نیست و نیاز به تزریق ژل و یا فیلر نیز می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

علاقه‌ به داشتن ظاهری جوان و حفظ جوانی به اندازه‌ی خلقت انسان قدمت دارد. در سنگ‌نبشته‌های مصر باستان، آثار استفاده از روش‌های آرایشی برای حفظ جوانی دیده می‌شود و از دیر باز، کیمیاگران به دنبال اکسیر جوانی بوده‌اند. یکی از مهم‌ترین عناصر جوانی، پوست صورت است که متاسفانه بیشتر از هر جای بدن آثار پیری را به نمایش می‌گذارد. درست است که هنوز راهی برای جلوگیری از پیری کشف نشده، ولی راه‌های جوان سازی پوست می‌توانند ظاهری جوان‌تر، شاداب‌تر و زیباتر به شما هدیه کنند.

لیفت کردن یکی از روش های جراحی زیبایی پوست است و در واقع افتادگی های پوست را درمان می کند. این درمان برای جوان سازی و یا رفع آسیب های وارد شده به پوست انجام می گیرد. با لیفت کردن ظاهر پوست بسیار شاداب تر و جوان تر به نظر خواهد رسید.

نام کربوکسی از نام علمی گاز CO2 یا همان دی اکسید کربن گرفته شده است. در این روش درمانی، گاز دی اکسید کربن، که گازی غیر سمی است، را زیر پوست تزریق می کنند تا از این طریق مشکلات ناشی از گردش خون و تجمع چربی در مویرگ های زیر پوست حل شود. این درمان به کلاژن سازی، رفع تیرگی دور چشم، و صاف شدن پوست کمک می کند.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

لیزر موهای زائد

لیزر می تواند موهای زائد را از بین ببرد و برای مواقعی که موهای زائد شما رشد بیش از حد دارد استفاده می شود و یا اینکه بخواهید خود را متفاوت نشان دهید.بیشتر افراد باید برای رفع موهای زائد درمان خود را طی چندمرحله انجام دهند .بیشتر لیزرها و نورهای سبک که برای ازبین بردن دائمی موها استفاده می شود  FDA هستند یعنی در یک دروه تمام موها رابه طور دائم از بین می برد .

صرفه‌جویی در زمان

روش لیزر درمانی بسیار سریع و قابل اعتماد است و به همین دلیل است که بیشتر افراد تمایل به لیزر درمانی دارند.

روش لیزر درمانی بسیار سریع و قابل اعتماد است که وقت زیادی را برای از بین بردن موهای زائد بدن خود صرف کنید .

 

صرفه‌جویی در هزینه موهای زائد

هزینه های لیزر موهای زائد ابتدا افراد را به خاطر هزینه های هنگفت دچار شک و تردید در انجام آن می کند.

تعداد جلسات در تعیین هزینه ها بسیار تاثیر گذارند و هر چه تعداد جلسات بیشتر باشد ، هزینه درمان هم بیشتر خواهد شد .

ولی چون نتایج لیزر بلند مدت است و باعث کاهش رشد موهای زائد به مدت طولانی می شود هزینه ی آن قابل توجیه است و به عنوان مثال شما هزینه ی کمتری صرف ریش تراش، اصلاح، کرم های موبر، موم و سایر لوازم خواهید کرد.

در لیزر خبری از موی زیرپوستی نیست

یکی دیگر از فواید لیزر موهای زائد این است که با از بین بردن فولیکول‌های مو امکان ایجاد موی زیرپوستی از بین می‌رود. حتی اگر موی جدیدی دوباره رشد کند به صورت مستقیم از پوست بیرون می‌آید و دیگر زیر پوست پیچ نمی‌خورد که این باعث صافی و شفافیت پوست می‌شود.

 


:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba

در حال حاضر انجام خالکوبی و تاتو طرفداران فراوانی را به خود جلب نموده بطوریکه این امر تبدیل به امری متداول (مد) شده است .

انگیزه های انجام خالکوبی و تاتو متفاوت است از اهداف ایجاد زیبایی بیشتر در خانمها و آقایان و دلایل هیجانی و ابراز قدرت و اعلام تبعیت از فرهنگ خاص تا دلایلی مانند توهم معافیت از سربازی در پسران میتواند از دلایل و انگیزه های خالکوبی و تاتو باشد . در مورد اخیر توجه پسران و خانواده ها را به این نکته جلب مینمایم که حتی اگر خالکوبی وسیع باعث ارجاع شخص به کمیسیون نظام وظیفه جهت تشخیص علت عصبی باشد .در صورتیکه پزشک اعصاب و روان رای به بیماری روانی شخص بدهد ولی معافیت پزشکی شامل حال ایشان نمیشود و با اطلاعاتی که هست در صدورگواهینامه و گذرنامه و استخدام در ادارات یا سازمانها و ارگانها و حتی شرکتهای خصوصی وابسته و موارد مشابه دچار مشکل خواهند شد.گاهی میشنویم دربعضی استخرها به افرادی که خالکوبی دارند اجازه ورود نمیدهند یا گاهی فردیبا سن بالا جهت پاک کردن خالکوبی مراجعه میکند و اظهار میدارد نوه اش بدلیل خالکوبی روی بدن ایشان از وی میترسد  .

در اکثر مواقع دیده شده شخص در کوتاهترین زمان حتی همان روز خالکوبی از انجام اینکار پشیمان شده و در صدد پاک کردن آن بر میاید و وجود خالکوبی بصورت معضلی روحی و روانی برای شخص تبدیل میگردد.

در حال حاضر دلایلی که برای پاک کردن تاتو و خالکوبی هست فراوان است که در زیر به بعضی از آنها اشاره میشود

1-پشیمانی از طرح و شکل و رنگ تاتو و تغییر تفکر شخص با بالا رفت سن

2-بدلیل استخدام در ادارات و ارگانها

3- از شرایط ورود به خدمت سربازی و نیروهای مسلح

4-از شرایط دریافت گواهینامه

5- در زمان ازدواج و ایراد خانواده مقابل

6-ایراد فرزندان و نوه های شخص که  طرز تفکر متفاوت دارند

7- ممانعت از ورود اشخاص دارای خالک.بی به اماکن عمومی خاص مانند بعضی استخرها

 درمان های مرسوم سنتی و قدیمی شامل  سوزانیدن با فلز داغ یا با اسید یا با محلول های شیمیایی مثل پرمنگنات ویا گذاشتن سیر روی آن و تراشیدن وغیره  همگی منسوخ شده و جایی از اعراب ندارند .



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : saba
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد